du gör mig hel

hallojsan!, haft en bra dag?, det har jag haft, i stort sett iaf, inte alls imorse, skrek och dampa som aldrig förr, aja sluta 11 eller nåt, och åkte hem till elin och sandra, fixa oss lite och tog bussen ner till stan, fick med mig lite hem och to en fika och prata lite!, nu har jag precis varit och lämnat min kavaj hos hanna och pratat lite med henne och emma, kändes jätte bra!, nu vet jag inte vad jag gör, mysa framför tvn och datorn, saknar min pojkvän sjukt, men träffar han imorrn iaf! aja allt för mig, vi hööörs!
-
-
åh, jag önskar jag kunde vara ung föralltid, mår som bäst nu, är så himla lycklig.
livet är fullt av hopp och drömmar, så jag förtsätter hoppas, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0