toppenkväll igår!

hallojsan!, ser att blogg.se har blivit annorlunda, får se vad jag tycker om det, det behövdes lite förändring, så det var ju toppen!, men iaf hade det toppen igår tillsammans med min pojkvän och annat roligt folk, blev inte att jag sov hemma utan gick hem med robban till han vid 12 kanske och myste massor, idag gjorde vi inte så mycket, myste och sen träffa felix oså, har sagt hejdå till han eftersom vi inte kommer ses förens jätte länge, usch kommer bli hur jobbigt som helst, men ja, vi ses ju igen om tur är, åh, älskar dig massor killen!, ikväll vet jag inte vad jag hittar på, funderar på att sätta mig ute med lite bra musik i öronen, sånt märks!


Kommentarer
Postat av: Sofia N

Hej jag undrar om du kan svara på en grej då skulle jag bli jätte glad och frågan är jag vet inte vad jag skall videoblogga om och undrar om du har några förslag?
( Och du får såklart länkning om jag gör den saken du säger)
Länk till inlägget du kan tipsa i: http://ssofian.blogg.se/2012/june/vad-skall-jag-videoblogga-om.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

Svar: hallojsan!, hm .. har ingen aning typ, men hur du sminkar dig, vad du tycker om, vad du gör om dagar, ja vanliga saker, ha det toppen! :)
sofiapersson

2012-06-16 @ 12:41:49
URL: http://ssofian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0