tredje juni tvåtusentolv

bloggar urdåligt!, och det kommer bli sämre på sommarlovet skulle jag tro, men ska verkligen försöka!, haft en toppenhelg, och den är ju inte slut än, men iaf, i fredags träffa jag sejla och valentina, hade jätte mysigt och prata om allt mellan himel och jord, sen på natten mötte jag mitt hjärta, hände lite som jag inte vill ta upp här, men aa sen igår lördag, åkte jag tidigt till robert min, pratade lite och hade det hur mysigt som helst, den kom david och filip förbi, sen mötte vi även felix, toppen!.
Nu ska jag städa till mitt rum lite, äta och sen fixa mig, vid fyra nångång åker jag och emelie till elin och sandra och myser massor, även big brother finalen ikväll, blir ett bra slut på den här helgen och veckan, puss!
-
vackrare än dig finns inte hjärtat, du är det bästa som har hänt mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0