saturday

blev inget bloggande igår, men stannade hemma från skolan, men mådde bättre frammåt dagen, så hade en mysig fredag iaf, traffade felicia och hanna en stund vid svea och hade hur mycket som helst att prata om verkligen, saknat hanna något enormt, helt sjukt, hoppas jag får träffa henne snart igen!, men ja, sen vid sju nångång kom robban min hit, fick mig verkligenpå jätte bra humör trots att jag är sjuk, så åkte han hem halv 2 ungerfär, älskar dig killen!, lördag igen då, tog en redig sovmorgon, behövdes vill jag lova, nu har jag inte gjort så mycket, legat framför tvn, ska snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mig lite, åker nämligen mot linköping vid tre för lite hockeytittande med syster och pappa, blir ju bra, ikväll vet jag inte vad som händer, såånt märks, så hörs vi, puss! /s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0