toppeeen måndag!

gått runt med ett leende på läpparna i stort sett hela dagen, skrattat så tårarna runnit, massor prat, tagit egopics på fysiken med elin,  har ju för härliga vänner, gud vad ni är bra!, men ja slutade vid halv fyra, gick ovanligt fort faktist, nu sitter jag här med kurrande mage, så ska få i mig lite gott, plugga lite matte och läsa lite ur boken mamma precis kom hem med, tror även robert tittar förbi en stund ikväll oxå, kan ju inte bli bättre måndag, aja, vi hörs! /s

- redan gått en hel månad tillsammans, kan verkligen inte beskriva vad jag känner för dig i ord, hoppas du förstår vad jag känner, du betyder verkligen massor för mig, älskar dig, roberthallden ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0