torsdag

förlååt mina fina, inget bloggande igår inte, hade inte alls tid, men aja gick och mötte daniel vid donken, skulle nämligen få mina solglasögon, och så blev det att vi satte oss och åt lite, hade massor att prata om, bästavän, så kom mariella och lisa it, satt och prata med dom,min fina hanna kom även förbi och sa hej, toppen!, aja torsdag redan, vilket betyer sovmorgon till halv 11, super skönt, sitter just nu och borstar tänerna, måste ta på mig skor och jacka och börja gå till skolan när som, usch har inte lust, men tre lektioner går hyffsat fort, sen iväg till konfirmationen som vanligt, sen träffar jag nog robert en stund, blir en bra torsdag, puss! /s




Kommentarer
Postat av: Aniciaa

vad fin du är!!

2012-03-16 @ 19:23:33
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0