vädret blir bara bättre och bättre

jo som ni ser är det strålande väder ute, får verkligen hoppas att det håller i sig nu, riktigt härligt!, haft hemkunskap nu sista lektionen i två och en halv timma med min fina klass, superkul verkligen!, suttit ute i solen och pratat och pluggat lite teori, även lyckats laga nån god kycklig och ris med elin, det har gått sjukt fort, och det är ju ännu bättre att det är fredag med!, och den här fredagen ska spenderas med min underbara pojkvän, så snart åker jag mot han, vet inte vad vi hittar på, men ska tvinga med han ut i det fina vädret och mysa, blir brabra!, hörs senare, så ni får ha en toppen fredag, för det ska jag ha, puss! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0